Saturday, September 8, 2007

Oh Paris!

Bonsoir!

Skriver ett sent inlägg från Paris, har precis kommit hem efter en riktig fransk middag :) Kom fram idag och är här för att kika lite på det som förhoppningsvis blir min vardag till våren - franska i Paris. Staden är så grym, man älskar den direkt - tror inte att jag kommer få några ångestattacker när jag sitter här själv den första natten.

Imorgon skall jag med pappa och hans kollega Bente på en interiörmässa, det ska bli kul att se. Den skall tydligen vara en av de största mässorna inom design, förutom den i Milano då. Sen på måndag skall jag kika in skolan som jag troligen skall gå på, hoppas att den är lika bra som den verkar. Sen så öppnar ju butikerna igen och då skall jag shoppa ! A LOT. Har skapat mig en egen shoppingguide som jag måste använda, lägger in lite tips när jag har provat den. Tills dess så får ni ha det så bra, det skall sannerligen jag ha :)

Au revoir!

1 comment:

Anonymous said...

hej flicka...
har ringt och ringt messat och messat men tror min mobil har varit helt coco, har iaf fått nytt sim nu så enligt de som kan skall allt fungera nu :D (lr så har du inte velat svara, men hoppas inte det är så?!)
verkar iaf som du har haft det underbart i greklandia och har det minst lika bra nu!!
om du hittar fin fina grejor på din shoppingtur som det står emelin på är det bara att handla så får du pengar vid leverans :P haha

hör av dig när du är hemma... puss puss