Thursday, May 1, 2008

...och solningen slutade med en Korsikabränna !


Alla kanske inte har hört talas om den gång jag och Karin skulle sola på Korsika. Vet faktiskt inte helt hur, men antar att karin var alldeles för ivrig och även slarvig när hon skulle sola. Svisch svisch så var solkrämen på. Trodde hon. På kvällen såg man ett resultat av en röd/rosa/gul/vit dalmatinfläckig Karin. Helt otroligt ful bränna. Som jag skrattade :) Men nu har jag lyckats likadant på min rygg. FY så fult ! Jag kom ju inte åt där bak, så resultatet blev Korsika. Men den är för ful för att visas på bild...
För övrigt var dagen bra. Vi var tillbaka vid sextiden från Villefranche, sen åt alla middag var för sig. Efter det drog vi ner på en bar på Happy hour, men jag stannade inte så länge. Istället gick jag för att möta Luana, en brasiliansk supersupersnäll och söt tjej. Hon föredrar franska istället för engelska så jag fick anstränga mig ordentligt på att prata. Gick väl sådär, men vi klarade att kommunicera rätt bra ändå.

Hemma nu, så det blir väl dags att sova. Fortsättning följer på min lilla Niceresa....


Jag och Luana
Anna och Josefina

Hmm, skall jag och Fanny le här..?

4 comments:

isabelle. said...

tänker på're :)

julouse said...

:) kom hit ! du och karin skulle väl till france?

tua said...

hej julia! tänk vilken toppensommar du kommer få nere i Nice. du får ha det så jättebra, och ta hand om dig! :)

julouse said...

Ja, vädret är ju super nu :) Ha det bra du med, kanske du dyker upp på besök?