Monday, May 12, 2008

Grattis Julia, och mig själv !

22 och 20 år idag :)

5 comments:

Hanna said...

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Julia födelsedag! Hurra hurra HURRA! STORT grattis på födelsedagen vännen :) Hoppas du får en jättekul dag, fina presenter och viktigast av allt; Smarrig tårta! Jag skippar telefonsamtal med sång denna gång, med tanke på vart vi befinner oss.. du får föreställa dig min röst till texten ovan istället ;) GRATTIS!

jorunn said...

GRATTIS Julian min! :D
Håper du nyyyyyyter dagen din idag, og koser deg vilt i Nice!
Sendte meld til deg, men du har vel ikke det norske nr i Nice så.. da ble det en gratulasjon på bloggen også!
Jeg kommer på besøk, kos deg MASSE så lenge.. hihi!
Megaaaglad i deg jenta!
BURSDAGSKLEMMER!!

isabelle. said...

strömstad har försökt att nå dig med gratulationer men försöken har misslyckats. mess finns att läsa när telefonen satts på igen. congrats :) vi tänker på're!

Anonymous said...

har skickat ett litet grattismeddelande till dig, men vet inte om det kommit fram, så skickar en liten hälsning här också. :) Hoppas att du har en jättebra födelsedag! grattis, grattis!

julouse said...

Thanks guys ! Jag blir så glad av era hälsningar ! :D