Saturday, May 10, 2008

Här kommer en trevligt långt bildinlägg från idag o igår...




Glasskväll ! Varsin bytta med LYXglassen Häägen Dazs, oh det sved nästan att betala 7 euro pr styck.

Fredag, dags för Villefranche. Vi bestämde oss för att gå dit, det var ganska långt. Fast kul.
Dessa fötter tog mig till Villefranche, puh 2 timmar !

Nånstans här gick vi vilse på vägen.
AK. Också Anna-Karin men det är för långt att säga..

Såhär högt staket har fransmännen orkat sätta upp vid stupen på 200 meter. Jag var lagom rädd när jag passerade den här biten.
Villefranche, BÄSTA BÄSTA byn i France.

Hej Anna !
Hej Julia!
Julia, Julia, AK och nån läskigt gammal tunnel.
Matilda och Josefina
Här är vi alla tjejer : Tina, AK, uppe är Matilda, nere Josefina, Julia, Julia, Anna och Fanny.

Bästa smaken hittills - BOLOGNAISE ! Julia nr 2 undrade om det var kött på chipsen?

Anna och Matilda
Julia och Julia. Tur att vi inte har samma hårfärg, annars är det sjukt många likheter. Julia och Julia, samma födelsedag, samma MELLANNAMN, rötterna från de småländska landskapen, likadana ProductRed iPods, samma namn på bästa vännen Karin, och vi säger saker samtidigt. Ändå är vi jäkligt olika, helt knas. Men det finns så många knäppa likheter, jag kommer inte ens ihåg alla. Vi funkar riktigt bra ihop även om man nästan undrar om vi är varandras wierda gengångare.

Igår kväll kom mamma och pappa hit, pingsthelg så det passade på att komma ner till rivieran. Idag var det mängder vind men vi trotsade det och la oss på stranden.
Nu skall vi ta kort på oss själva mamma. JAså?

På eftermiddagen drog vi till Villefranche, denna gång med hyrbil vilket gick lite fortare. Papi och jag.

haha kolla in min skuttande gång på bilden här ..!
SLITNA är vi iaf.
Ute på Cap Ferrat där alla Hollywoodpeople hänger, såg dock ingen.



6 comments:

jorunn said...

Ååå! Det ser ut som du/dere koser dere ;) Heldiggrisen babe!

julouse said...

yep that's me !

Hanna said...

Vad många härliga och fina bilder :) Coolt med Julia och Julia hihi.. Hälsa Geir och Britt-Inger! Har du kollat upp en eventuell Barcelona tripp förresten? Kram

julouse said...

japp ! jag tänkte dra efter att jag är färdig med min skola? kan ju flyga hem från barca sen? hade varit grymt kul !

He sings... said...

Whaaaat whaaaat!

ni har det ju jätteskoj ser jag.
avis.

kos.

julouse said...

mhm ! du kunder varit här...