Tuesday, May 20, 2008

BILDERBILDERBILDER

Oj vilka roliga dagar jag har haft. Lägger upp en bildserie på senastedagarna. Sammanfattning: Födelsedag, vin, kaka, jordgubbar, SOL, regn, pressvisning av film, träffa min gamla kompis Fredrik som jobbade i ett på festivalen, träffa mängder underbara människor i Cannes, SKRATT, pasta oavsett tid, sand i skorna, amerikanska galna nakenbadare ?, paparrazzis, felringningar till Fredrik i Sthlm haha, fånigaste karaokefest jag någonsin sett, gå vilse, prata massa franska, crêpes i alla former, alldeles för mätt, handväska som gick sönder, helt helt underbara dagar! Filmfestivalen är en superkul upplevelse, inget jag gör varje dag...

Michelle, superhärlig dansk tjej
42? vilken uppmuntrande födelsedagstårta jag och Julia fick...
Hey JULIA!
Födelsedagsbarnen
Kattis och AK
Fanny.
Söndag förmiddag, starstruck och excited haha på tåget till Cannes
Côte d'Azur

Vilse på Rue d'Antibes. Vart bor vi?
Utsikt från vår lägenhets takterass, vi stod nästan och grät på turistkontoret "vi måste ha ett ställe att bo på"

Pâtes!hih...
J'aime Cannes !
Ja vi har det bra
Fredrik m Carlton Hotel nyckel, not bad..?
Måndag kväll : Jenny hängde med på en till härlig kväll i Cannes!
Fredrik och David, filmmänniskor :)
Adidas/Porsche - snobbysnob?
Ikväll : Crêpesmiddag


SÅ JÄVLA GLAD JAG ÄR ÖVER ATT VARA HÄR! Mina mungipor har fastnat i en leende position, och det är helt underbart.

5 comments:

Gustav & Karl said...

steeekarn.

Hanna said...

Vad roligt att höra att du trivs Julia!! =)Du verkar ha det super verkligen!

He sings... said...

inga killar!

He sings... said...

ps.
berätta lite mer om festerna ^^

några famous people?

julouse said...

^^ ^^, det var mest famous branschfolk. Regissörer, distributörer och recensörer. Hollywoodstarsen är lite skygga utanför röda mattan... och festerna var bra! utan killar också :)