Friday, May 23, 2008

Madonna ticket?


Madonna spelar i Nice på måndag, jag har sån extrem lust att gå. Jag och Jenny diskuterade lite, vad är gränsen p vad vi vill betala? Jag säger 60 euro, eller nej 70. Jahapp, jag gick in och kollade på internet. Jag kan ju bara glömma att tänka på det, den billigaste biljetten kostar 200 euro.Får helt enkelt diskutera och värdera på nytt. Men hallå,70 euro för Madonna? Jag var nog ute och cyklade lite... Nån som lyssnat på albumet Hard Candy ännu? Det är grymt! Dock vet jag inte helt hur jag skall förhålla mig till henne när hon sjunger om sin booty....Hon börjar bli lite gammal för det eller?

2 comments:

Anonymous said...

Har du bestämt dig för konserten? Once in a life time.... :-)

julouse said...

ahah den var i augusti! snacka om att vara blond ibland....