Tuesday, April 29, 2008

Salut !

Hej, ledsen för dåligt flyt på bloggen men jag har haft fullt upp med att smälta alla intryck i Nice. Just nu känns det lite tungt för att var ärlig, men det är väl helt normalt i början. Det blev en så dum start med massa vel om boendet, men nu bor jag i en studio, riktigt fin faktiskt. Först visade dom mig till en skrubb, alltså skrubb uppe på ett takloft. Helt sjukt, de sa att det var normalt. Men när jag bad om att få se andra rum och studios så var det kanske 100 ggr bättre - tog det andra direkt. Nej usch, vill inte tänka på hur det skulle vara att bo där uppe på taket. Iaf så bor jag i en studio nu, sen får jag se vad som händer med den där lägenheten som dom på agenturen velar med. Lägger upp några få bilder: Julia <3>

Pizza, massa pizzor överallt!
och pasta också...
Stranden idag
Min säng + haha plus min gamla AUNE
ja... tv, läderbiten stol, bord, sephora påse, foten av sängen.
kovrån

Hja, så ser det ut. Uppdaterar snart igen. Saknar er därhemma lite grann :)

No comments: