Friday, April 25, 2008

Nu är det dags... att vara seriös


Idag åker jag, ser fram emot det med stoooora fjärilar i magen. Men jag hoppas att resan blir grymt kul! Allt är packat, så nu väntar jag väl mest på att timmarna skall gå. Jag vet att jag inte precis skall vara borta i hundra år, men, för mig blir det helt nytt att vara själv. Efter vissa saker de senaste åren så känns det här som en stor utmaning, och ajg tror jag kommer klara den. Måste bara tacka alla i Oslo, ni har gjort hösten, vintern och våren så bra. Ni har nog ingen aning hur mycket ni har hjälpt mig. Vi ses snart, och alla som vill får komma ner mer än gärna. Håller hoppet uppe för att Karin och Isabelle kommer vid filmfestivalen ! Bloggen kanske kan få lida lite nu, jag vet inte hur stor tillgång till internet jag kommer ha. Men, hoppas att jag crackar mig in nånstans. Alright. Dags att gå upp och fixa det sista. VI HÖRS!

2 comments:

jorunn said...

My Julia!!!
Jeg kommer til å savne deg kjempe masse :( Oslo blir ikke det samme uten deg min snupp! MASSE MASSE lykke til!!! You can do it! :D

julouse said...

söta du, tack ! Vi ses väl snart...?