Sunday, April 20, 2008

Min sista lördag i Oslo...... på länge

Japp, igår var hela dagen späckad med olika saker. Först drog jag och Marte en härlig timma på gymmet, för att sedan gå hem och baka kakor. Klockan tre drog vi ner med Jorunn, Inger, Siri och hennes vännina på favoriten Olivia på Aker Brygge. Vin, öl, pasta, pizza, sallad och mass gott i solen. Dock var det enormt mycket folk, så personalen gav ju inte direkt den snabbaste servicen, tror vi var färdiga halv sex - 2 ½ timma för lunch som istället blev middag. Sen sprang vi alla hem och gjorde oss iordning för kvällen. Halv åtta stack jag till Anne Berit för att börja i lugn och ro innan alla kom på min och Martes avslutningsfest/Anne Berits födelsedagsfest. Sen, ja, det blev partejj all night long. Och kameran följde med..:


Marte och Jorunn
Me myself and I--nger
Siri
Nagelfix som alltid



Jorunn !
Höjdpunkten på kvällen - kärt återseende av Tonje !
Vi bara funkar så jävla bra ihop Jorgunn
Bursdagsbarnet AB.



O precious !




Hoppsan, jag var uppe i dj båset?

TACK alla för en superdag och natt ! Ni gör Oslo till ett grymt kul ställe, je vous aime!

No comments: