Friday, April 25, 2008

Ny i Nice

Mitt försök av flygfoto över Nice
Bon soir!

Sitter på hotellrummet nu. Skall bo här idag och imorgon, sen på söndag blir det inflyttning i mitt nya hem. Lite knas har det varit, fikc besked igår att jag inte skulle bo i den lägenheten jag bokat pga att hälften av badrummen inte fungerade. Så jag har flyttats till ett studenthem den första månaden. Känns helt ok, bara trist att jag kommer på längre upp i stan. Men det finns inget att göra, så jag får bara flyta med. Troligen så flyttar jag ju in i lägenheten 1 juni, blir nog bra.

Jahapp, jag vet inte. Hur skall det kännas nu? Alla frågar är du nervös? Fjärilar i magen? Men nej, det känns bara bra och jag vet inte riktigt. Som om jag har ett tomrum framför mig som förhoppningsvis fylls med något bra. Vi får se. Jag får ju ta och uppleva det först.

No comments: