Monday, August 13, 2007

Way to go Way out west

Hallo !

Lägger in lite bilder från Way out west i lördags, det var grymt! Jag och Karin åkte ner på förmiddagen, resan startade dock lite typiskt oss. Jag lyckades missa att få med mig plånboken så jag missar tåget, SÅKLART! Pappa och jag hann iaf köra ikapp det, hoppade på det redan vid Överby, så Karin behövde itne åka mer än 2 stationer själv. Men ändå, så otroligt klantigt. Och typiskt mig.
När vi kom fram drog vi på thairestaurang, yamsa :) Beställde in en minibuffé på fem varmrätter+ förrätt och dessert. Så otroligt gott. Vi upptäckte dessutom att klockan var väldigt mycket så vi hann missa halva Regina Spektors spelning. Igen - så typiskt oss. Men efter det var kalaset igång, fast jag hade lite svårt att släppa att Lily inte skulle spela. Jag hade verkligen sett fram emot att höra henne spela. Men halsinfektionen satte stopp, eller kanske hon bara var lite drugster ..? Lord knows.

Vi träffade Johanna och såg en del annat folk. Det mest otroliga var ändå att Lisebergstjejen som stått i garderoben i torsdag, hon som jag gick loss på, och vägrade ge oss vår kexchoklad passerade mig först en gång och hamnade sedan precis intill mig på Kanye West, smygfota. Utav alla människor blev det hon..?
Hursomhellst så blev kvällen lyckad, trots en del regn :) Men det hör väl till ? Bilderna kommer här - check it out !

Hej Karin.

Man must eat.

...and drink.

Johanna

Regina Spektor, skönaste musiken jag hört på länge. Och lugnaste.

Juliette & the Licks

Titta det är Idol Cissi- som slåss?

Det här var nog det mest fjortigaste jag har sett- " Hej! Jag vill... (eget tillskrivet) - Göra allt! Fortsätt flörta på Playahead.se " Vem sätter en sån stickers på sig själv?
The Ark..

Erykah Badu
Kanye West Någon som klättrat upp i det förbjudna trädet
Fjortisbild nr 2


The Spoon


KANYE

No comments: