Sunday, August 5, 2007

brist på värme

Varför, varför, varför kommer inte sommaren? Jag är så trött på mulet och regn, och när det väl är sol så är det för kallt i vinden. Vill inte vara negativ, men ärligt - det börjar bli mycket drygt! Hade varit så skönt med två veckors sommar, snälla moder jord ..? :)
Så här skönt hade vi det däremot förra sommaren, på pappas 50-års firing. Jo det hade varit skönt en gång till.

SÅ här härligt!

Yo grannie !


huh hanse?




Azurblått hav, inte som hemma
Would you look at that?! Biffen var större än mitt huvud
Vesuvius i soluppgången, absolut det finaste jag har sett
Det roligaste på resan var han här ungen, han var muslim och hans pappa bar turban. Han var tdligen tvungen att lite lätt börja lära sig använda turban så han fick börja med att bära en liten knorr. Hahha, vi smygfota honom så ofta vi kunde. Som en liten smurf var han :)

Jo det hade varit skönt att åka igen, fast just nu skulle jag nog bli överlycklig om jag fick litelite svensk sommar. Bara lite, så att man kan minnas något från mitt sista sommarlov.

1 comment:

He sings... said...

good times oh good times!