Monday, June 2, 2008

Härligt skrattanfall fick vi iaf...

JOHANNES säger:
jag såg dina skor
JOHANNES säger:
fina
Johly säger:
:)
JOHANNES säger:
mamma har använt dom en gång
Johly säger:
nej !
Johly säger:
lägg av
JOHANNES säger:
det är sant honhade bara gått lite ner till tempo och tillbaks
JOHANNES säger:
samantha
Johly säger:
vem skall jag lita på?
Johly säger:
mamma är det sant att du använt min limited skor
Johly säger:
seriöst DET får du inte göra
britt-inger@frittflyt.com säger:
Va???
britt-inger@frittflyt.com säger:
Vem har sagt det?
Johly säger:
johannes säger att du har det
britt-inger@frittflyt.com säger:
Tror du att jag skulle gå i sådana ungdomsskor?
Johly säger:
MAMMA DU FÅR INTE HA DOM SKORNA DU ÄR 50!!!

JOHANNES säger:
:D
JOHANNES säger:
jag lurades
Johly säger:
hihihi¨fy vad jag och jenny skrattade
JOHANNES säger:
:D

britt-inger@frittflyt.com säger:
han skojar fattar du väl
britt-inger@frittflyt.com säger:
JAG HAR INTE HAFT DEM!
Johly säger:
haha bra !
britt-inger@frittflyt.com säger:
JAG VET ATT JAG ÄR 50

JOHANNES säger:
tänk om samantha hade gått med dom på sig
Johly säger:
hahahaha ahahaha

3 comments:

Anonymous said...

jag tror att jag ska prova dom i alla fall....bara en liten tur runt golfbanan... :-)

julouse said...

IKKE

julouse said...

IKKE