Sunday, February 3, 2008

Från hotellrummet i Zermatt

Det blev tillslut boarding, så jag fick aldrig avsluta mitt inlägg. Har försökt ordna om på bloggen lite, men just nu har jag inte fått till det rätt. Inte världens viktigaste sak, men tycker det är kul att få det snyggt.

IT IS ALWAYS ABOUT AN EXPRESSION - ja så uttrycker jag det - det är ju alltid så. Speciellt i bloggande. Jag skirver mycket om design, kanske ytligt, men design är det vackraste sättet att uttrycka sig på. Tänk på alla olika sneakers, pumps, t-shirts, stolar, lampor, kappor, hattar, sjalar, väskor, bord, vaser, snowboards, skidor, jeans, ballerinas, ja till och med vattenflaskor - alla har blivit ett resultat av någons vilja och behov av att uttrycka något. Är det så ytligt att bry sig om vad man klär sig i? Absolut inte, jag klär mig efter humör och tillfälle just för att uttrycka något - det som passar för stunden. Det är något som jag känner och tänker inne som jag visar på utsidan - och det är ju ett grymt kul sätt att göra det på. Fortsätt att skapa design,stil och musik - utan allas olika uttryck hade mitt liv inte alls varit en miljondel lika kul.

No comments: