Wednesday, January 23, 2008

Men ACNE Jeans...

ok, besviken. är. jag. Var med Jorunn på ACNE's lagutförsäljning med helt grymma priser. Hittade de jeansen jag kollat på länge, och provat tidigare. De var verkligen de perfekta byxorna. Varken jag eller Jorunn orkade prova (kön tog en halvtimma minst), vi var ju säkra på att de passade- vi provade byxorna för två veckor sedan. Vi betalade bara 400 kr och var verkligen helnöjda. Tills vi kom hem. USCH när jag hörde jorunn skrika NEJ ! Åh nej ! Kände samtidigt hur bxorna stramades åt hårt redan efter knät på väg upp. Fan. Ok, de var alldeles för små. Hur i hela världen kunde de vara de? Mina byxor var kanske strl 25 ! Nej tack barnbyxor. Jorunns byxor, som köpt 2 strl större, var nästan för tighta på mig också.

Tror jag förstår varför det var ett så bra pris på dom nu. Men ändå, man upplyser väl kunden att storlekarna är små? Dåligt. Får försöka byta dom imorgon, men blir nog svårt. Vi får se imorrn. :/

No comments: