Thursday, November 8, 2007

Jihoo ..!



Har jobbat över på jobbet så jag drar mig kvar lite extra och utnyttjar internet, ska snart kila hemåt...

Gissa vad som hände idag då? =)

Haha, jag och Marte köade utanför Roberto Cavalli imorse, vi var verkligen först av alla. Lyckades få tag på en kofta, silkesklänning och en ring. Men hjälp vad fort det gick! Vi had egjort en plan på vad vi skulle ta och i vilken riktning vi skulle dra haha. Folk ( och vi) kröp under gallret när det kanske bara öppnat 10 cm, alla skulle först. Det gick MAX 30 sekunder och jag hann få tag på mitt, sen vände jag mig om och allt var tomt.! Alla såg typ varandra som fiender för att få det de var ute efter, men det var lite komiskt... Galgräcken stod helt tomma, har aldrig sett nån sån speedshopping förut. Inte ens en minut hann gå !




No comments: