Monday, October 29, 2007

EttHundra !

... efter en väldans tid så har jag kommit upp i mitt hundrade inlägg. Så nu önskarjag faktiskt folk skriver lite kommentarer, jag ser att flera läser den :) it's way more fun !


Kom tillbaka till Oslo vid femtiden idag och mötte Johannes på stationen. Vi tog en tur bort till Huntinglodge, en särklassig butik som har massa roliga saker. Jag gillar smyckena och johannes teeeesen. Kanske även skorna ? Kollade lite på Hellz Bellz nya kollektion, mycket fint men lite besviken när jag såg att de inte hade den röda koftan jag längtat efter... Inget köp idag, men vi återkommer nog. Vi tog en liten tur sen och jag tvingade in oss på Steen & Strom. Och där uppenbarade sig nog helt fantastiskt, mina drömdrömdröm skor. Gud ! De är så nice att jag kan skippa massa massa på min önskelista för dom. Stövlarna kommer från Acnes höstkollektion och går såklart på ett trevligt pris...

Men ärligt, de ÄR fantastiska. Haha jag är fånigt kär i dom. Vill verkligen köpa dom. snart. Sen är det slut med mitt konsumtionsbehov fram till jul, och jag menar det.

No comments: